آموزش غیر فعال سازی تماس های صوتی مزاحم در تلگرام

قابلیت جدید تلگرام که اینقدر همه جا سر و صدا کرده همچنین می تواند ابزاری جهت آزار و اذیت شما نیز به حساب بیاید. بصورت پیش فرض هر کسی قادر به برقراری تماس صوتی با شما خواهد بود حتی اگر شماره موبایل شما را نداشته باشد. اما خوشبختانه تلگرام همچنین یک بخش جدید در تنظیمات حریم خصوصی گنجانده است که با استفاده از آن می توانید تعیین کنید که چه کسانی قادر به برقراری تماس صوتی با شما باشند. در کمتر از چند ثانیه می توانید برای همیشه جلوی این مزاحمان جدید را بگیرید. با ما همراه باشید تا بصورت کامل شما را با این تنظیمات و نحوه ی کار با آن آشنا کنیم.

 

اول از هر چیزی نیاز است وارد منوی تلگرام خود شده و سپس در زیر بخش Settings بر روی قسمت Privacy and Security ضربه بزنید.

 

 

هم اکنون در زیر بخش Privacy به دنبال گزینه ی Calls گشته و روی آن ضربه بزنید.

 

 

بصورت پیش فرض گزینه ی نخست یعنی Everybody فعال بوده و بدین معنی است که هر کسی قادر به برقراری تماس صوتی با شما باشد. با فعال کردن گزینه ی My Contacts تنها به کسانی اجازه برقراری تماس می دهید که جزو مخاطبان شما باشند. اما با انتخاب گزینه ی آخر یعنی Nobody هیچکس قادر به گرفتن تماس صوتی با شما نخواهد بود مگر آن افرادی که مشخصاً خودتان تعیین می کنید.

 

 

در صورتی که گزینه ی Nobody را انتخاب کرده باشید می توانید در پایین صفحه با ضربه زدن روی قسمت Always Allow کاربران خاصی که قادر باشند با شما تماس بگیرند را انتخاب نمایید. در آخر بعد از اعمال تغییرات موردنظر خود کافیست بر روی علامت تیک در گوشه ی بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید تا تغییرات ذخیره گردد.

 

 

امیدوارم که از این آموزش جدید تلگرامی نیز نهایت استفاده را برده باشید. در صورت وجود هرگونه پرسش مرتبطی کافیست آن را از طریق بخش نظرات با ما مطرح نمایید.

به کانال تلگرامیمون بپیوندید 
@insta_service1